Kako izgleda posao Izvršnog suradnika za podršku poslovanju
Tvoje glavne odgovornosti:
- Aktivna podrška direktoru u svakodnevnim poslovnim aktivnostima, uključujući operativnu koordinaciju zadataka, praćenje statusa projekata i pripremu ključnih izvještaja i analiza.
- Operativna suradnja sa svim odjelima (prodaja, servis, logistika, nabava, financije, HR) s ciljem podrške, usklađivanja i praćenja provedbe poslovnih planova i aktivnosti.
- Praćenje provedbe poslovnih ciljeva, analiza poslovnih podataka, podrška poslovnom planiranju te izrada izvještaja za menadžment.
- Samostalno iniciranje i vođenje projekata za optimizaciju internih procesa i podršku rastu poslovanja.
- Proaktivno predlaganje i primjena rješenja za unapređenje poslovanja korištenjem digitalnih alata (MS365, Teams, SharePoint, Copilot, AI alati).
- Uloga kontakt točke za komunikaciju s Hörmann Grupom te koordinacija aktivnosti vezanih uz implementaciju grupnih inicijativa na lokalnoj razini.
- Upravljanje internim procedurama, dokumentacijom i bazama podataka u skladu s pravilima i standardima tvrtke, uz osiguranje točnosti i povjerljivosti informacija.
Što očekujemo od tebe?
- VŠS ili VSS ekonomskog, organizacijskog, tehničkog ili srodnog usmjerenja.
- Iskustvo u operativnoj podršci menadžmentu ili poslovnoj koordinaciji.
- Razumijevanje poslovnih procesa i sposobnost sagledavanja šire poslovne slike.
- Snažne organizacijske i komunikacijske vještine, orijentiranost na rezultate.
- Digitalni mindset: sklonost korištenju, istraživanju i optimizaciji rada putem Office 365, Copilot, AI i drugih suvremenih alata.
- Samostalnost, proaktivnost, inicijativa i visoka razina odgovornosti.
- Izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu (znanje njemačkog jezika je prednost).
Što ti nudimo?
- Rad u stabilnom i međunarodnom poslovnom okruženju.
- Direktnu suradnju s direktorom i voditeljima timova te uključenost u ključne segmente poslovanja.
- Mogućnost kontinuiranog profesionalnog razvoja kroz praktično iskustvo, mentorstvo i edukacije.
- Aktivno sudjelovanje u unapređenju poslovnih procesa i digitalnom unapređenju poslovanja.
- Dugoročnu perspektivu razvoja unutar kompanije u skladu s postignućima i rezultatima.
- Ugovor na neodređeno vrijeme (s probnim rokom od 6 mjeseci).
CRM form will load here