Izvršni suradnik za podršku poslovanju

Zaprešić, Hrvatska

Hörmann Hrvatska dio je međunarodne Hörmann grupe – vodećeg europskog proizvođača garažnih, industrijskih i kućnih vrata, pretovarnih rampi i automatiziranih ulaznih rješenja. Na hrvatskom tržištu gradimo snažnu mrežu partnera i kupaca, uz stalno širenje portfelja i usluga prilagođenih visokim standardima grupacije.

Kako bismo dodatno unaprijedili našu operativnu učinkovitost i podržali razvoj poslovanja, tražimo proaktivnu, svestranu i odgovornu osobu za poziciju Izvršnog suradnika za podršku poslovanju. 

Kako izgleda posao Izvršnog suradnika za podršku poslovanju

Tvoje glavne odgovornosti:

 

  • Aktivna podrška direktoru u svakodnevnim poslovnim aktivnostima, uključujući operativnu koordinaciju zadataka, praćenje statusa projekata i pripremu ključnih izvještaja i analiza.
  • Operativna suradnja sa svim odjelima (prodaja, servis, logistika, nabava, financije, HR) s ciljem podrške, usklađivanja i praćenja provedbe poslovnih planova i aktivnosti.
  • Praćenje provedbe poslovnih ciljeva, analiza poslovnih podataka, podrška poslovnom planiranju te izrada izvještaja za menadžment.
  • Samostalno iniciranje i vođenje projekata za optimizaciju internih procesa i podršku rastu poslovanja.
  • Proaktivno predlaganje i primjena rješenja za unapređenje poslovanja korištenjem digitalnih alata (MS365, Teams, SharePoint, Copilot, AI alati).
  • Uloga kontakt točke za komunikaciju s Hörmann Grupom te koordinacija aktivnosti vezanih uz implementaciju grupnih inicijativa na lokalnoj razini.
  • Upravljanje internim procedurama, dokumentacijom i bazama podataka u skladu s pravilima i standardima tvrtke, uz osiguranje točnosti i povjerljivosti informacija. 

Što očekujemo od tebe?

  • VŠS ili VSS ekonomskog, organizacijskog, tehničkog ili srodnog usmjerenja.
  • Iskustvo u operativnoj podršci menadžmentu ili poslovnoj koordinaciji.
  • Razumijevanje poslovnih procesa i sposobnost sagledavanja šire poslovne slike.
  • Snažne organizacijske i komunikacijske vještine, orijentiranost na rezultate.
  • Digitalni mindset: sklonost korištenju, istraživanju i optimizaciji rada putem Office 365, Copilot, AI i drugih suvremenih alata.
  • Samostalnost, proaktivnost, inicijativa i visoka razina odgovornosti.
  • Izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu (znanje njemačkog jezika je prednost). 

Što ti nudimo?

  • Rad u stabilnom i međunarodnom poslovnom okruženju.
  • Direktnu suradnju s direktorom i voditeljima timova te uključenost u ključne segmente poslovanja.
  • Mogućnost kontinuiranog profesionalnog razvoja kroz praktično iskustvo, mentorstvo i edukacije.
  • Aktivno sudjelovanje u unapređenju poslovnih procesa i digitalnom unapređenju poslovanja.
  • Dugoročnu perspektivu razvoja unutar kompanije u skladu s postignućima i rezultatima.
  • Ugovor na neodređeno vrijeme (s probnim rokom od 6 mjeseci).

CRM form will load here